Copy of Add a title
دسته بندی:

معرفی ۷ سریال برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین سریال برای یادگیری زبان انگلیسی را در وبسایت آلرنا مطالعه کنید و از آنها جهت بهبود زبان انگلیسی خود استفاده کنید.
بهترین سریال ها برای یادگیری زبان
موسسه آلرنا

موسسه آلرنا

آنچه که در این مقاله میخوانید:

بهترین سریال برای یادگیری زبان انگلیسی را در وبسایت آلرنا مطالعه کنید و از آنها جهت بهبود زبان انگلیسی خود استفاده کنید. برای آموزش زبان انگلیسی یکی از بهترین روش ها یادگیری و تقویت زبان از طریق سریال ها و فیلم های انگلیسی هستش. البته اگر شما در حال یادگیری یک زبان دیگری جز زبان انگلیسی هستید، میتوانید از سریال های کشور هدف خود نیز استفاده کنید.

حالا در این مقاله، ما به بررسی بهترین سریال ها برای تقویت زبان انگلیسی میپردازیم. در ادامه شما با بهترین سریال ها برای یادگیری زبان آشنا میشید. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

۱) سریال Friends

 

سریال فرندز یا Friends که از ابتدای زمانی که در تلویزیون پخش شد، بینندگان خود را در سراسر جهان مجذوب کرد. این سریال که حول محور یک گروه از دوستان میچرخد، همواره شما را به خنده وا میدارد. در این سریال، شما داستان های مختلفی از زندگی هر کاراکتر در سریال را میبیند و از این داستان ها لذت میبرید. قطعا این سریال در جمع بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی ما، رتبه اول را دارد. برای یادگیری زبان از این سریال شما میتوانید به خوبی استفاده کنید. در این سریال، کاراکتر های مختلفی را میبنید که در حال گفتگو و توصیف اتفاقات روزمره خود هستند. همین ویژگی جذاب این سریال، در کنار خنده و لذت، باعث میشود تا شما بهتر از زبان خود استفاده کرده و آن را تقویت کنید.

سریال برای یادگیری زبان - friends

۲) سریال How I Met Your Mother

بی شک این سریال بهترین سریال برای یادگیری زبان می باشد. در این سریال که از لحاظ پلات تقریبا شبیه سریال قبلی یعنی Friends هست، شما یک گروه از دوستان را میبینید که هر کدام یک سری ویژگی های شخصیتی دارند. کاراکتر های این سریال همگی در حال پیدا کردن شریک زندگی برای خود هستند که در این بین، اتفاقات خنده داری نیز میافتد و جذابیت این سریال را چندین برابر میکند. در این سریال، شما با داستان زندگی این افراد آشنا میشوید و هر فصل شما مجذوب تر از همیشه به دیدن آن ادامه میدهید. البته نا گفته نماند که داستان های جذاب این سریال همگی باعث میشوند تا شما زبان را در استفاده و بهتر از همیشه یاد بگیرید. پس حتما این سریال را در لیست بهترین سریال برای یادگیری زبان خود قرار دهید.

یادگیری زبان با how i meet your mother

۳) سریال The Office

یکی دیگر از گزینه های مناسب سریال برای آموزش زبان انگلیسی the office می باشد. قطعا اگر علاقه مند به سیتکام ها باشید، اسم سریال The Office را شنیده اید. داستان این سریال، همانطور که از اسم خود پیداست، زندگی افرادی هست که در یک شرکت مشغول به کار هستند. شخصیت های اصلی داستان، هر کدام اتفاقات جالبی برای آن ها میافتد که شما را مرتبا درگیر این میکند در نهایت چه اتفاقی میافتد. اگر به دنبال یاد گیری زبان از طریق سریال های آمریکایی هستید، این سریال را در لیست بهترین سریال ها برای یادگیری زبان خود قرار دهید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی خود را تقویت کنید.

آموزش زبان the office

۴) سریال Brooklyn Nine-Nine

اگر علاقه مند به سریال های کمدی و ماجراجویی هستید، دیدن این سریال را به شما پیشنهاد میکنیم. این سریال که یک Theme یا زمینه پلیسی دارد، باعث میشود تا در کنار داستان جذاب خود، از یادگیری زبان لذت ببرید. این سریال حول محور رئیس پلیسی میگردد که در تیم خود تعدادی همکار خنده دار ولی باهوش دارد. این افراد همگی در جلو بردن سریال نقش اساسی دارند. زبان مخصوص این سریال به شما کمک میکند تا به خصوص درباره داستان های پلیسی بیشتر و بهتر بفمید و یاد بگیرید. اگر به دنبال یک سریال خوب برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، دیدن این سریال و قرار دادن آن در جمع بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی را به شما توصیه میکنیم.

ارتقا زبان با brooklyn nine-nine serial

۵) سریال Parks and Recreation

داستان این سریال حول محور یک رئیسی میگردد که برای اینکه در کار خود پیشرفت کند، میخواهد شهری که در آن زندگی میکند را حسابی بسازد و زیبا کند. این سریال که به شما زبان انگلیسی را به خوبی در استفاده یاد میدهد، به شما نیز کمک میکند تا زبان مخصوصی ساخت و ساز و شهر سازی را به خوبی یاد بگیرید. در این سریال، شما میتوانید از دیالوگ ها و مکالمه های آسان آن استفاده کنید و زبان انگلیسی خود را به خوبی تقویت کنید.

Parks and Recreation serial آموزش زبان

۶) سریال The Big Bang Theory

این سریال که درباره تعدادی افراد نخبه و خنگ میچرخد به شما کمک میکند تا با سطح بالاتری از زبان انگلیسی درگیر شوید. در این سریال شما کاراکتر هایی را میبیند که همگی علاقه مند به موضوعات آکادمیک از نوع فیزیک هستند ولی در روابط شخصی خود دچار مشکلات بسیار ساده ای هستند. این سریال را به علاقه مندان سیتکام های خنده دار و جذاب همواره پیشنهاد میکنیم.

تقویت زبان big bang theory

۷) سریال Modern Family

و اما سریال خانواده مدرن! اگر شما مثل من به سریال های خانوادگی علاقه مند باشید، این سریال برای شما بسیار جذاب خواهد بود. در این سریال که موضوعات حول محور یک خانواده بزرگ میپردازد، شما با داستان های بسیار جذابی روبه رو میشوید. این سریال که بیشتر درباره تعدادی انترن در بیمارستان هست، شما همچنین میتوانید زبان تخصصی بیمارستان و حوزه سلامت خود را نیز تقویت کنید.

یادگیری زبان modern family

معرفی ۷ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فوق العاده و رایگان

سخن پایانی:

دیدن سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی همیشه محبوب و مورد توجه بوده است. ما در آلرنا هموراه از سطح A2 آموزش آنلاین زبان انگلیسی به بعد، به زبان آموزان خود نیز سریال هایی را پیشنهاد میدهیم تا در پروژه های نهایی هر ترم خود از آن ها به عنوان ایده استفاده کنند. از این رو، نوشتن و تدوین این مقاله را برای شما در نظر گرفتیم تا در کنار یادگیری زبان انگلیسی از این مسیر نیز لذت ببرید. پس دیدن سریال هایی که گفتیم رو از دست ندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *