Copy of Add a title

شرایط و قوانین استفاده از خدمات آلرنا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی آلرنا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت آلرنا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری آلرنا و سایر خدمات ارائه شده توسط ما به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

  • این سند مطابق با آخرین تغییرات قوانین و مقررات موضوعه کشور تدوین شده و مبیّن کلیه حقوق کاربر زبان‌آموز بر اساس قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲، قانون دسترسی و انتشار آزاد به اطلاعات مصوب ۱۳۸۷ و اسناد بین‌المللی ذی ربط است. این سند ممکن است دستخوش تغییرات و تجدیدنظر شود. لذا توصیه می‌شود که به منظور اطلاع از تغییرات این سند، برای هر بار استفاده از آلرنا این سند را مطالعه نمایید. کلیه به روزرسانی ها از طریق شماره موبایل معرفی شده ی کاربران اطلاع رسانی خواهد شد.
  • آلرنا: شرکت آژانس آکادمی یادگیری زبان آلرنا به شناسه ملی (در دست ثبت) که نسبت به ارائه خدمات نرم افزاری برروی سایت اقدام می‌کند و مالک سایت آلرنا است.
  • کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است اعم از استاد و زبان‌آموز که از راه اینترنت به وب سایت متصل شده و از خدمات آلرنا بهره مند می‌شود.
  • کاربر زبان‌آموز: شخصی حقیقی یا حقوقی است که به وبسایت آلرنا به منظور ارسال درخواست خدمت متصل شده است.
  • کاربر استاد: شخصی حقیقی یا حقوقی است که به منظور ارسال پیشنهاد ارائه خدمت در سایت آلرنا ثبت نام کرده است.
  • اعتبار: مبلغی است که کاربران آلرنا به منظور استفاده از خدمات سایت آلرنا در حساب کاربری (کیف پول اعتباری) خود برروی سایت دارند.
  • هر فرد حقیقی با داشتن حداقل 18 سال کامل می‌تواند در آلرنا حساب کاربری ایجاد نماید. افراد زیر 18 سال باید تحت نظر والدین و یا قیم قانونی خود از خدمات آلرنا استفاده نمایند.
  • ساخت حساب کاربری در سایت آلرنا کاملا رایگان است. تمامی کاربران با ثبت نام در آلرنا و همچنین با هر بار استفاده از خدمات آلرنا ، می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری آلرنا را به صورت کامل مطالعه کرده‌ و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن را پذیرفته‌اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییر کند و بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از وب سایت آلرنا به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است. با این حال قوانین و مقررات جدید پس از هربار به روزرسانی از طریق تلفن کاربر که در حساب کاربری وی درج شده است به اطلاع وی می رسد.
  • کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در وب سایت آلرنا وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربران می‌باشند. در صورت اثبات خلاف این موضوع، آلرنا مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد.
  • هر شخص حقیقی یا حقوقی با توجه به مدارک هویتی می‌تواند تنها یک حساب کاربری به عنوان کاربر استاد یا کاربر زبان‌آموز دارا باشد. در صورتی که آلرنا اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب‌های کاربری مذکور در آلرنا اقدام نماید.
  • مسئولیت حقوقی و کیفری همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در وب سایت آلرنا  انجام می‌شود بنا به مورد به عهدۀ کاربران است. آلرنا در صورت مشاهده ی هرگونه فعالیت غیرقانونی و شرعی، حق دارد بلافاصله محتوای مذکور را از وبسایت خود حذف نماید.
  • کاربران آلرنا حق ندارند به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره برداری از خدمات آلرنا  متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.
  • توجه داشته باشید که شماره —– تنها شماره‌ایست است که آلرنا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه آلرنا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های کاربر زبان‌آموز از طریق آن وجود ندارد.
  • با استفاده از خدمات آلرنا کاربران آگاه هستند که هیچ نوع رابطۀ کارگر و کارفرمایی بین آلرنا  و استادان وجود ندارد و آلرنا  به هیچ وجه کارفرمای کاربر استاد نیست و نخواهد بود. لذا در این زمینه هیچگونه مسئولیتی متوجه آلرنا نیست. آلرنا  به عنوان ارائه‌کننده خدمات آنلاین، در نقش تسهیل گر ارتباط بین کاربرانش، سعی می‌کند تا با استفاده از فناوری روز کیفیت این ارتباط را ارتقاء بخشد و همواره در این راستا تلاش می‌کند. اما در عین حال هیچ نقشی در توافق صورت گرفته بین کاربران برای انجام خدمتی خاص ندارد و کلیه توافقات، مذاکرات، قیمت‌گذاری‌ها و قراردادهای احتمالی در ارتباط مستقیم کاربر زبان‌آموز و استاد است که انجام می‌شود؛ لذا تمامی مسئولیت ناشی از پذیرش پیشنهاد کاربر استاد بر عهده زبان‌آموز بوده و آلرنا هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم مدنی و کیفری، ناشى از توافقات صورت گرفته ندارد.
  • کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات آلرنا به صورتی که به آلرنا صدمه‌ای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات آلرنا در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع آلرنا اقدام نمایند، آلرنا ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید.
  • کاربران می‌پذیرند که آلرنا ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آن‌ها استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد.
  • کاربر آلرنا می پذیرد که اعتبار حساب او، چه به صورت اعتبار هدیه ایجاد شده باشد و چه با پرداخت از طریق سامانۀ بانکی، کارت‌های عضو شبکۀ شتاب و یا درگاه پرداخت سایت ‌ آلرناستفاده از خدمات سایت آلرنا قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه به هیچ صورت دیگری وجود ندارد و فقط در تعهداتی که آلرنا نسبت به برگشت وجه ارائه داده قابل بازگشت می‌باشد. کاربران موظف هستند از مبالغ اعتباری مذکور برای استفاده از خدمات آلرنا استفاده کنند.
  • در مواردی که جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربر زبان‌آموز مطابق با قانون یا به منظور ارائه خدمات توسط آلرنا الزامی باشد، در صورت عدم ارائه اطلاعات مذکور، آلرنا قادر نخواهد بود خدمات مورد درخواست را ارائه نماید و ممکن است راساً نسبت به حذف درخواست کاربر زبان‌آموز و متعاقباً اطلاع‌رسانی به کاربر زبان‌آموز اقدام نماید.
  • تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد آلرنا محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قانونی . بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، آلرنا مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد.
  • مسئولیت آلرنا در حدود مقرر در این شرایط و قوانین، فقط در فرضی است که ارسال درخواست خدمت یا ارسال پیشنهاد انجام خدمت، در آلرنا  و برروی سایت انجام شده است. اگر به هر نحوی توافق کاربر استاد و زبان‌آموز که در آلرنا  ثبت نام کرده اند برای انجام کار در خارج از آلرنا  انجام شود، هیچگونه مسئولیتی را متوجه آلرنا نمی‌کند. بدیهی است که این امر به معنی مجوز کاربر استاد و زبان‌آموز در توافق خارج از پلتفرم‌های آلرنا نخواهد بود، در صورت تخلف کاربر استاد و کاربر زبان آموز از این امر، مشمول ضمانت اجراهای مندرج در این سند خواهند بود این ضمانت اجرا حسب صلاحدید آلرنا ، یکی یا بیشتر از این موارد است : قطع دسترسی به خدمات، حذف اکانت، ضبط کلیه مبالغ کیف پول حساب کاربری هردو کاربر استاد و زبان‌آموز و دریافت خسارت از ایشان است.
  • کاربران می‌پذیرند که آلرناممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آن‌ها استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد.
  • همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از سایت آلرنا ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر و موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط آلرناجزئی از اموال آژانس آکادمی یادگیری زبان آلرنا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آلرنا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آلرنا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط اسکریپت‌ها و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آلرنا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست خدمات، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات آلرنا یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت آلرنا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات آلرنا ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز ورود خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
  • سایت آلرنا ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل آلرنا نیستند و آلرنا  هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد آلرنا  این لینک‏ها را برای سهولت کاربر زبان‌آموز فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏هایى که در آگهی‏‌های سایت آلرنا لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از آلرنا اداره می‌کنند، بنابراین آلرنا نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. کاربر زبان‌آموز توافق می‏‌کنید مسئولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در آلرنا باشد، خود برعهده خواهید داشت.
  • کاربر، مسئول حفظ و نگهداری تمام تلفن‌ها، سخت‌افزار کامپیوتر و سایر ابزار ضروری برای دسترسی و استفاده از آلرنا و تمام هزینه‌های مرتبط به آن است و آلرنا  مسئول صدمات ناشی از ابزار کاربر نمی‌باشد.
  • آلرنا مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس ‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.
  • آلرنا در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
  • آلرنا  همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
  • اگر سایت آلرنا  به هر دلیلی از دسترس خارج شود آلرنا مسولیتی نسبت به برگزاری کلاس ندارد و تمام هزینه ها به کاربران برگشت میخورد.
  • آلرنا به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که کاربر زبان‌آموز یا کاربر استاد در اختیار آن می‌گذارد. از آنجا که جمع‌آوری و پردازش اطلاعات شخصی بخش غیرقابل اجتنابی در فرآیندهای مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت است لذا به منظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد آلرنا در این زمینه، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست‌نامه حریم خصوصی» و هر گونه پیام دیگری که در خصوص جمع‌آوری و پردازش اطلاعات توسط آلرنا به حساب کاربری کاربر زبان‌آموز یا استاد ارسال می‌شود، ضروری است.
  • کدام اطلاعات شخصی توسط آلرنا جمع آوری می‌شوند
  • مطابق با قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲ منظور از داده پیام شخصی (اطلاعات شخصی)، داده پیام‌های مربوط به یک شخص حقیقی مشخص و معین است.اطلاعات مربوط به استفاده از خدمات آلرنا و اطلاعات دستگاهی که نرم‌افزار آلرنا بر روی آن نصب شده‌است همزمان با نصب نرم‌افزار بر روی دستگاه کاربر زبان‌آموز یا کاربر استاد (بدون ثبت آگهی) جمع‌آوری می‌شوند. برخی از این اطلاعات عبارتند از:
    • – نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه کاربر زبان‌آموز یا استاد،
    • – اطلاعاتی که کاربر زبان‌آموز یا استاد با استفاده از نرم‌افزار مشاهده کرده است،
    • – جست‌وجوهای انجام شده و نتایج انتخاب‌شده،
    • – مدت و باز‌ه‌های استفاده کاربر زبان‌آموز یا استاد از خدمات آلرنا،
    • – اطلاعات فنی و گزارش‌های سرورشامل آدرس پروتکل اینترنت (IP)، نوع شبکه، نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها،خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ،
    • – شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه کاربر زبان‌آموز یا استاد،
  • شناسه تبلیغاتی اندروید صرفاً به منظور تحلیل رفتار کاربر و نمایش تبلیغات یا پیشنهادات به صورت شخصی‌سازی‌شده، بدون اینکه به‌طور مستقیم به شخص حقیقی معین و مشخص مرتبط باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت تغییر شناسه تبلیغاتی توسط کاربر، شناسه تبلیغاتی جدید به شناسه تبلیغاتی قبلی و اطلاعات مرتبط به آن، متصل نخواهد شد.
  • آلرنا ممکن است از کوکی‌ها (cookies) در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های کاربر زبان‌آموز یا استاد و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. به عنوان مثال ما با استفاده از کوکی می‌توانیم محتوایی را به کاربر زبان‌آموز یا استاد پیشنهاد بدهیم که متناسب با علاقه‌ها و ترجیحات کاربر باشد. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. (برای مثال، Internet Explorer، Google Chrome، Mozilla Firefox و Apple Safari)
  • این اطلاعات به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.
  • اطلاعات شخصی که توسط آلرنا جمع‌آوری می شوند شامل موارد ذیل است:
    • 1- اطلاعاتی که برای انجام خدمات آموزش در آلرنا ضروری است شامل اطلاعات مربوط به هویت نظیر نام، نام خانوادگی، شماره ملی و ا طلاعات مربوط به روش های ارتباط با کاربران شامل نشانی پستی، کد پستی، شماره تماس (اعم از ثابت و موبایل) و غیره که کاربران در اختیار آلرنا قرار می‌دهند؛
    • 2- سوابق کلیه خریدها و آگهی‌ها در بستر آلرنا؛
    • 3- نظراتی که در آلرنا ثبت می شود و فهرستی از آگهی های ثبت شده؛
    • 4- اطلاعات مربوط به مبادلات مالی نظیر کلیه پرداخت های موفق و ناموفق بابت عضویت در آلرنا؛
    • 5- صدا و مکاتبات کاربر زبان‌آموز در تماس با تیم پشتیبانی ضبط می‌شود
    • 6- مکاتبات کاربر زبان‌آموز و سایر کاربران (در قالب چت) از طریق بستر آلرنا
  • آلرنا از اطلاعات شخصی چه استفاده‌ای می کند
  • استفاده از اطلاعات شخصی به منظور اجرای قرارداد فعلی یا آتی بین آلرنا و کاربران یا در مواردی که برای استیفای حقوق قانونی آلرنا  ضروری باشد. به عبارت دیگر، از آنجا که آلرنا برای ارائه بهترین خدمات، با بیشترین امنیت برای کاربر و همچنین بهبود خدمات نیاز به استفاده از برخی اطلاعات دارد، با استفاده از اطلاعات کاربران ممکن است اقدامات ذیل را انجام دهد:
    • 1- ارزیابی عملکرد سایت آلرنا و رفع اشکالات آن‌ها در نسخه‌های آتی،
    • 2- افزایش امنیت و صحت عملکرد سایت ،
    • 3- بهبود تجربۀ کاربری از طریق انطباق سایت آلرنا با نیازها و شرایط کاربر و سیستم‌عامل‌های مورد استفاده در دستگاه‌های متنوع کاربران،
    • 4- تحلیل رفتار کاربران در استفاده از سایت از جمله در مواجهه با نتایج جستجو و در نتیجه بهبود نتایج جست‌وجو با توجه به کلیدواژه‌های جستجو شده در میان کاربران،
    • 5- ارائه خدمات به نحوی که کاربر بتواند به نحوی کارآمد و منحصر به فرد، از کلیه امکانات موجود در سایت و برنامه استفاده کند به عنوان مثال بهبود نتایج جستجو و ارائه پیشنهاد‌های اختصاصی به کاربر،
    • 6- نمایش تاریخچه جستجوهای مشابه به کاربر در هنگام جستجو،
    • 7- اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم مانند به‌روزرسانی‌های خدمات و محصولات (برنامه‌های نصب شده)، تغییرات مهم در شرایط استفاده از آلرنا یا سیاست‌نامه حریم خصوصی،
    • 8- پیشنهاد خدمات بر اساس موقعیت مکانی تقریبی کاربر، جست و جوهای کاربر و اولویت‌هایی که به آلرنا اعلام کرده است،
    • 9- آموزش تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به کاربران و نظارت بر عملکرد آن‌ها،
    • 10- استفاده از اطلاعات برای طرح دعوا توسط آلرنا ، دفاع و پاسخگویی در برابر دعاوی مطروحه علیه آلرنا و هرگونه اقدام قضایی یا اداری مرتبط به منظور دفاع از حقوق و اموال آلرنا یا کاربران،
    • 11- حسب مورد استفاده از اطلاعات برای بازپرداخت وجوه به کاربران،
    • 12- انجام مکاتبات و تماس با کاربران توسط تیم پشتیبانی،
    • 13- توسعه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط آلرنا یا مجموعه آلرنا همکار و وابسته به آلرنا ،
  • آلرنا اطلاعات کاربران را برای ارائه‌ی گزارش‌های آماری از صنعت و کاربران، بدون اینکه به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط باشد، استفاده می‌کند.
  •  
  • آگاه باشید اگر بخواهید به عنوان کاربر استاد برروی سایت آلرنا فعالیت کنید بایستی این شرایط و قوانین را مطالعه کرده و به مفاد آن ملزم باشید.
  • پس از ثبت نام و ارائه‌ی مدارک و اطلاعات مورد درخواست به آلرنا ، حساب کاربری شما ظرف مدت مشخصی تایید می‌گردد. بعد از تایید حساب کاربری خود به عنوان کاربر استاد می‌توانید از کلیه خدمات آلرنا استفاده کنید و به فعالیت بپردازید
  • آلرنا  با استفاده از انجام نظرسنجی از کاربران زبان‌آموز در پایان انجام خدمت تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به آنان ارائه دهد. آلرنا با استفاده از نظرسنجی‌های انجام شده از کاربران زبان‌آموز، می تواند نوع و کیفیت ارائه ی خدمات به کاربران آلرنا را تغییر دهد، محدود کند و یا به طور کلی ارتباط و دسترسی کاربری که در نظرسنجی ها امتیاز مطلوبی را به دست نیاورده است، حذف نماید.
  • کاربر استاد با پرداخت کاربر زبان‌آموز، متعهد است مطابق توضیحات خدمت آموزش، کلیه خدمات لازم را به کاربر زبان‌آموز ارائه دهد.
  • میزان کمیسیون آلرنا از هر مبلغ فاکتور در حساب کاربری کاربر استاد به وی ابلاغ می‌گردد. این مبلغ برای اساتید مختلف با توجه به تعداد کلاس های برگذار شده آن ها متفاوت است. این کمیسیون پس از کسر کسورات قانونی، مستقیما توسط آلرنا برداشت می‌شود و الباقی مطابق این مقررات و دستورالعمل ابلاغی برروی حساب کاربری به حساب کاربر استاد واریز می‌گردد.
  • کاربر استاد حق ندارد خارج از پلتفرم آلرنا ، با کاربر زبان‌آموز ارتباط برقرار کرده و هرگونه مبلغی را با دور زدن پلتفرم دریافت کند. در غیر اینصورت ضمن ایجاد حق قطع دسترسی کاربر استاد به سایت آلرنا ، کاربر استاد بایستی پنج برابر مبلغ مذکور را به عنوان خسارت به آلرنا بپردازد. این مبلغ از کیف پول اعتباری کاربر استاد مربوطه قابل کسر است ( یعنی از مطالبات وی کسر گذاشته می شود).
  • به عنوان کاربر استاد می‌پذیرید و آگاه هستید که آلرنا در هر زمانی می‌تواند مطابق صلاحدید خود، یک درخواست از سوی کاربر زبان‌آموز را رد کند و حسب صلاحدید خود مبالغ پرداختی را مسترد کند. کاربر استاد حق هرگونه ادعایی از جمله دعوای مدنی در خصوص جبران خسارت را در این خصوص از خود ساقط می نماید.
  • در هنگام ارائه توضیحات در بخش مخصوص حساب کاربری خود رعایت نکات ذیل ضروری است:
    • 1- هیچگونه پلتفرم، خدمات، اپلیکیشن یا سایت دیگری را جهت ارائه خدمات آموزش زبان یا خدمات مشابه تبلیغ ننمایید.
    • 2- هیچگونه اطلاعات تماس شامل و نه محدود به ایمیل، تلفن، مشخصات اکانت شبکه های اجتماعی و غیره را در اختیار نگذارید و ارائه ندهید. رعایت این الزام در تمامی مراحل فعالیت از ابتدا و حتی در کلاس‌ها الزامی است.
  • به عنوان کاربر استاد ملزم هستید تمامی نکات ذیل را رعایت کنید:
    • 1- به برنامه زمانی آموزش مربوطه پایبند باشید. ارائه خدمت برابر درخواستی که توسط کاربر زبان‌آموز پرداخت شده است، به تعهد شما تبدیل می شود. تنها در زمانی که ناچار هستید و حتما با هماهنگی قبلی با پشتیبان آلرنا و همچنین با اطلاع کاربر زبان‌آموز، برنامه زمانی را تغییر دهید. اگر برای مدت زمان خاصی قادر به پاسخگویی به کاربر زبان‌آموز نمی‌باشید حتما در این خصوص به طور کامل به کاربر زبان‌آموز اطلاع داده و این امر را روی حساب کاربری خود در بخش مخصوصی که تعبیه شده است به اطلاع همه برسانید.
    • 2- همه چیز را ثبت کنید: کاربر استاد موظف است ساعات، تاریخ، محتوای خدمات ارائه شده ، تماس ها ، مکاتبات و به طور کلی همه چیز را در خصوص کاربر زبان‌آموز در بخش سوابق مربوط به هر درخواست از طریق حساب کاربری خود ضبط کند. این سوابق در زمان ایجاد اختلاف بین کاربر استاد و زبان‌آموز مفید هستند.
    • 3- کلاس بایستی با اقدام کاربر استاد آغاز شود و هر کلاسی بایستی سر موقع آغاز گردد.
    • 4- ارتباط با زبان آموز بایستی تنها از طریق پلتفرم‌هایی که آلرنا معرفی می کند انجام گیرد.
    • 5- برای زبان‌آموزی که در جلسه تاخیر دارد بایستی منتظر بمانید. بایستی حداقل تا بیست دقیقه از زمان آغاز کلاس برای چنین زبان‌آموزی منتظر بمانید. اما متعهد به جبران دقایق تاخیر زبان آموز و افزایش مدت کلاس نخواهید بود.
    • 6- کلاس را سر موقع تمام کنید. بایستی زبان‌آموز را با نهایت ادب از پایان کلاس مطلع نمایید و به وی یادآور شوید که لازم است برای کلاس بعدی آماده شوید.
    • 7- از هرگونه پرسش در خصوص اطلاعات شخصی زبان‌آموز همچون شماره تلفن، ایمیل، آدرس منزل یا محل کار، شماره ملی و موارد مشابه جدا بپرهیزید در غیر اینصورت، حساب کاربری شما بلافاصله مسدود و حذف شده و کلیه مبالغ کیف پول شما ضبط می گردد.
    • 8- مراقب اطلاعات شخصی خود همچون اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود باشید.
    • 9- در خصوص جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری و تقلب و همچنین حل اختلاف با کاربران زبان‌آموز بایستی نهایت همکاری را داشته باشید.
    • 10- در صورت مشاهده‌ی هرگونه رفتار خلاف قانون یا خلاف شرایط و قوانین آلرنا ، بلافاصله آلرنا را بایستی مطلع کنید.
    • 11- به ارزش‌ها و اعتقادات زبان‌آموز احترام بگذارید، در خصوص مسائل شخصی همچون وضعیت تاهل یا تجرد، در خصوص مسائل سیاسی همچون طرفداری از حزب یا فرقه‌ای خاص یا هرگونه سوال دیگری در این خصوص اجتناب کنید.
    • 12- از پرسش در خصوص مسائل مذهبی و اعتقادی جدا پرهیز کنید.
    • 13- از سرزنش کردن زبان‌آموز، فریاد کشیدن، جیغ زدن، توهین کردن و سایر گفتار خشونت‌آمیز و نامناسب خودداری کنید. از تمسخر و توهین نسبت به هوش و توانمندی زبان‌آموز و سطح زبان وی خودداری کنید.
    • 14- با کاربر زبان‌آموز به صورت مودبانه و حرفه‌ای برخورد کنید.
    • 15- اگر از اداره کردن شخصی ناتوان هستید امکان جلوگیری از رفتار آزاردهنده‌ی وی را ندارید، موضوع را به پشتیبانی آلرنا گزارش کنید تا در خصوص حل موضوع مذکور تصمیم‌گیری شود.
    • 16- کلیه جلسات آموزش از ابتدا تا انتها ضبط خواهد شد، کاربر استاد موظف است در ابتدای هر جلسه اعلام کند که این جلسه ضبط می‌شود.
    • 17- کاربر استاد و زبان آموز موظف هستند هنگام حضور در جلسات شئونات اسلامی و عرف جامعه را در ظاهر و رفتار و گفتار خود، رعایت نمایند.
    • 18- پشتیبان آلرنا ، در هر زمانی حق دارد وارد کلاس شود و رعایت قوانین توسط استاد و زبان‌آموز را بررسی نماید. هیچ کدام از استاد و زبان آموز حق ممانعت یا اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.
  •  
  • آگاه باشید اگر بخواهید به عنوان کاربر زبان‌آموز برروی سایت آلرنا فعالیت کنید بایستی این شرایط و قوانین را مطالعه کرده و به مفاد آن ملزم باشید.
  • ممکن است از کاربر زبان‌آموز در خصوص کیفیت ارائه‌ی خدمات کاربر استاد در خواست ارائه‌ی بازخورد و ثبت امتیاز گردد. کاربر زبان‌آموز در ارائه‌ی بازخوردهای خود بایستی نهایت دقت را به عمل آورد و آن را جدی بگیرد. هرگونه اظهارنظر نبایستی متضمن عبارات یا مفاهیم تهدیدآمیز یا توهین‌آمیز باشد.
  • با استفاده از خدمات آلرنا کاربران می‌پذیرند و موظف می‌باشند که از آلرنا برای انجام هیچ فعالیت مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.
  • مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی و قوانین مدنی باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و آلرنا هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و آلرنا می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی آلرنا به عمل آورد
  • درصورتیکه اقدامی از سوی کاربر استاد یا زبان‌آموز که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های آلرنا شود، آلرنا این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر آلرنا را مسدود کند و در صورت نیاز، علیه شخص اقدام قانونی انجام دهد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
  • زبان آموز موظف است تا ده دقیقه از ساعت مقرر برای شروع کلاس، منتظر استاد بماند، در صورت عدم حضور استاد پس از ده دقیقه، مبلغ مربوط به آن جلسه به کاربر زبان آموز مسترد خواهد شد.
  • کاربر استاد و زبان آموز می‌پذیرند و آگاهند که تصویر و صدای هر جلسه آموزشی به طور کامل ضبط می‌گردد.
  • کاربر استاد و زبان آموز موظف هستند هنگام حضور در جلسات شئونات اسلامی و عرف جامعه را در ظاهر و رفتار و گفتار خود، رعایت نمایند.
  • در صورت لغو کلاس توسط استاد، کل مبلغ شهریه به زبان آموز مسترد خواهد شد و در صورت لغو کلاس توسط زبان آموز، تنها 85 درصد مبلغ شهریه به زبان آموز مسترد خواهد شد.
  • پشتیبان آلرنا ، در هر زمانی حق دارد وارد کلاس شود و رعایت قوانین توسط استاد و زبان‌آموز را بررسی نماید. هیچ کدام از استاد و زبان آموز حق ممانعت یا اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.
  • کاربر زبان آموز بایستی با نهایت ادب و احترام با استاد برخورد نماید و حق بی احترامی به ایشان را ندارد.
  • کاربر زبان آموز حق ندارد خارج از چارچوب پلتفرم آلرنا با استاد ارتباط برقرار کند در غیر اینصورت علاوه بر لغو تمامی کلاس ها و عدم استرداد مبالغ شهریه، حساب کاربری وی مسدود خواهد شد.
  •  
  • بعد از پرداخت فاکتور توسط کاربر زبان‌آموز، کاربر استاد ملزم می‌گردد که خدمات آموزشی مندرج در قسمت توضیحات خدمت را ارائه دهد. کاربر زبان‌آموز و کاربر استاد، هردو آگاه هستند و می‌پذیرند که شهرت و اعتبار آلرنا، وابسته به عملکرد صحیح و با حسن نیت هر دو طرف است، بنابراین آلرنا درراستای حفظ اعتبار و حسن شهرت خود، حق هرگونه اقدامی بدون محدودیت مانند توقف، خاتمه، شکایت حقوقی و کیفری و غیره را در خصوص قرارداد و روابط قراردادی طرفین دارا است.
  • همچنین کاربر زبان‌آموز مختار است پس از رزرو کلاس با استاد و مشخص شدن استاد ( مشروط بر اینکه خدمات استاد به هیچ وجه ارایه نشده باشد) خدمت را گرفته یا انصراف دهد. بدیهی است پس از آغاز و سپری شدن حتی یک دقیقه از آغاز کار استاد، امکان انصراف وعودت وجه وجود نخواهد داشت.
  • هر کاربر زبان‌آموز برروی حساب کاربری خود یک کیف پول اعتباری دارد که در صورت شارژ آن توسط زبان‌آموز، امکان پرداخت فاکتورها از آن طریق برای وی وجود دارد. در صورت وجود شارژ برروی کیف پول اعتباری کاربر زبان‌آموز، با زدن تیک مربوطه ، کاربر زبان‌آموز به آلرنا اذن می‌دهد تا مبلغ فاکتور را از کیف پول اعتباری کاربر زبان‌آموز کسر نماید.
  • بعد از پرداخت مبالغ با استفاده از کیف پول اعتباری خود یا پرداخت فاکتور خود از طرق دیگر، کاربر زبان‌آموز آگاه است و می‌پذیرد که این مبلغ به کاربر زبان‌آموز مسترد نخواهد شد و در صورت وجود هرگونه مشکل، کاربر زبان‌آموز تنها می‌تواند از سایر خدمات آلرنا  استفاده کند.
  • قبل از استفاده از درگاه های پرداخت بانکی و پرداخت یارها برروی سایت آلرنا، حتما از شرایط و قوانین آن ها آگاهی حاصل نمایید. فراهم کردن استفاده از آن‌ها به معنی پذیرش هرگونه مشکل در پرداخت، سوءاستفاده، بلاک شدن حساب، هک و غیره از سوی آلرنا نیست. آلرنا تنها از خدمات این ابزارها استفاده می‌نماید. کاربران هرگونه مشکل و یا اختلالی را بایستی از طرق ارتباطی مشخص شده برروی هریک از این ابزارها با خود آن‌ها در میان بگذارند و حل مشکل را جویا شوند.
  • به طور متقابل برای کاربر استاد نیز کیف پول اعتباری برروی حساب کاربری وی تعبیه شده است، کلیه پرداخت‌های کاربران زبان‌آموز به همان میزان با موجب افزایش اعتبار این کیف پول می‌شود.
  • در صورت لغو کلاس توسط استاد، کل مبلغ شهریه به زبان آموز مسترد خواهد شد و در صورت لغو کلاس توسط زبان آموز، تنها 85 درصد مبلغ شهریه به زبان آموز مسترد خواهد شد.
  • در صورت تخلف استاد از هر یک از مقررات و دستور العمل ها وسایر تذکراتی که به طور خصوصی ازطریق پیامک یا ایمیل به وی ابلاغ می‌گردد، آلرنامی‌تواند به ازای هررروز ده درصد کل مبلغ کیف پول کاربر استاد را به عنوان تنبیه برداشت نماید.
  • در صورتیکه کاربر استاد به صلاحدید آلرنا، دارای عملکرد مطلوبی باشد، آلرنا با صلاحدید خود، اقدامات تشویقی را اعمال خواهد نمود.
  • هرگونه تراکنش مالی و ارائه اطلاعات بانکی خارج از پلتفرم آلرنا خلاف قوانین می باشد و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده آلرنا نیست. در صورت اثبات، زبان آموز و استاد متخلف، جریمه و از پلتفرم آلرناحذف خواهند شد.
  •