Copy of Add a title

دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین آلرنا

تعیین سطح و مشاوره رایگان

دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین آلرنا

این دوره آموزشی جهت تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی شما در دو ماژول گروهی و خصوصی در دسترس است. این دوره مجهز به امکاناتی مانند منتورشیپ و پشتیبانی توسط سر مدرسین است تا به شما کمک کند تا به طور موثر در ارتقای مهارت‌های زبان انگلیسی پیشرفت کنید.

معرفی دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین آلرنا

آمورش آنلاین زبان انگلیسی با آلرنا که با استاندارد های اروپایی توسط برترین اساتید برگزار میشود، یکی از بهترین دوره هایی است که شما برای اولین بار میتوانید در ایران آن را تجربه کنید. کلاس زبان انگلیسی آنلاین جهت تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی شما در دو ماژول گروهی و خصوصی در دسترس است. دوره آموزش آنلاین انگلیسی مجهز به امکاناتی مانند منتورشیپ و پشتیبانی توسط سر مدرسین است تا به شما کمک کند که  به طور موثر در ارتقای مهارت‌های زبان انگلیسی پیشرفت کنید.

ویژگی های منحصر به فرد دوره:

دوره آمورش آنلاین زبان انگلیسی، دارای ویژگی های منحصر به فردیست که تنها در موسسه آلرنا ارائه میشوند. علاوه بر پروژه محور بودن دوره، ویژگی هایی از جمله منتورشیپ، پشتیبانی توسط سرمدرسین و ارائه انواع تمرین های کاربردی که تماما به هدف ارتقا سطح شما در آموزش زبان کمک میکند می باشد.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین:

دوره آمورش آنلاین زبان انگلیسی آلرنا شامل ماژول‌های چهارگانه شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن است و به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشیده و در تمامی جنبه‌های زبان انگلیسی پیشرفت کنید.

کلاس زبان انگلیسی آنلاین:

کلاس آنلاین زبان انگلیسی در دو روش گروهی و خصوصی ارائه می‌شود. در دوره گروهی، شما با سایر زبان‌آموزان در تمرین و تعامل قرار می‌گیرید و از تجربیات یکدیگر استفاده می‌کنید. در این دوره امکان تعامل با دیگر همکلاسی های خود باعث می شود به صورت کامل در فضای مکالمه و تعامل با افراد دیگر به زبان انگلیسی بوده که یکی از مهم ترین نکات در یادگیری زبات انگلیسی می باشد.

در دوره خصوصی، تمرکز بیشتری بر روی نیازها و توانایی‌های شما وجود دارد و برنامه درسی به طور خاص برای شما طراحی می‌شود. بررسی نفاط ضعف و قدرت شما و همچنین ارائه متد آموزشی متناسب با نیاز شما از ویژگی های بارز دوره های آموزش خصوصی می باشد.

منتورشیپ و پشتیبانی کلاس زبان انگلیسی آنلاین:

در دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین، شما از یک منتور حرفه‌ای در زمینه آموزش زبان انگلیسی بهره می‌برید. منتور به شما این امکان را می دهد تا راهنمایی و بازخورد لازم را حین یادگیری به همراه داشته باشید تا بتوانید بهبودهای لازم را در مهارت‌های زبانی خود اعمال کنید و بهترین عملکرد را برای خود ایجاد کنید.

پشتیبانی دوره آموزش زبان انگلیسی توسط سر مدرسین:

در طول دوره آمورش آنلاین زبان انگلیسی، سر مدرسین در خدمت شما هستند و در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل در حین یادگیری، آمادگی کامل را برای کمک به شما دارند.

آمورش آنلاین زبان انگلیسی آلرنا مناسب آزمون آیلتس:

این دوره آموزشی به شما مهارت‌های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را آموزش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا آمادگی لازم برای قبولی در این آزمون را داشته باشید. همچنین برای عزیزانی که به دنبال آموزش آیتلس اختصاصی می باشند؛ دوره آموزش آیتلس توسط مدرسین حرفه ای آیتلس که بعضا از مدرسین دانشگاه بین المللی ابن سینا گرجستان می باشند برگزار می گردد

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با پوشش سطوح مختلف:

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی از سطح پایه تا سطح C1 (سطح پیشرفته) را در عرض یکسال پوشش می‌دهد و شما را به تسلط کامل بر زبان انگلیسی هدایت می‌کند.

آموزش آسان زبان انگلیسی با برنامه ریزی تخصصی:

در  دوره زبان انگلیسی آنلاین، برنامه ریزی تخصصی درسی برای هر زبان‌آموز انجام می‌شود. این برنامه‌ها بر اساس سطح شما و نیازهای شما طراحی می‌شوند تا به صورت کامل به تقویت مهارت‌های زبانی شما کمک کنند و آموزش آسان زبان انگلیسی را برای شما فراهم کنند.

سوالات متداول زبان آموزان درباره آمورش آنلاین زبان انگلیسی:

بله، این دوره از سطح پایه تا سطح پیشرفته (C1) پوشش می‌دهد و شما می‌توانید از صفر شروع کنید و تا سطوح بالاتر در زبان انگلیسی پیشرفت کنید.

بله، در دوره گروهی، شما با سایر زبان‌آموزان در تمرین و تعامل قرار می‌گیرید. همچنین، در دوره خصوصی، تمرکز بیشتری بر روی تمرین‌های عملی و تعاملی قرار می‌گیرد.

 

بله، این دوره آموزشی به شما مهارت‌های لازم برای آزمون آیلتس را آموزش می‌دهد و شما می‌توانید برای آزمون آیلتس آماده شوید.

 

بله، در دوره آمورش آنلاین زبان انگلیسی امکان همکاری با یک منتور حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. منتور شما را در طول دوره راهنمایی کرده و بازخورد مفیدی به شما ارائه می‌دهد.

 

پشتیبانی در این دوره توسط سر مدرسین ارائه می‌شود. آنها طی طول دوره در خدمت شما قرار می‌گیرند و به شما در حل سوالات و مشکلات آموزشی کمک می‌کنند.

 

بله، این دوره شامل آموزش مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن است و به شما کمک می‌کند تمامی این مهارت‌ها را بهبود بخشید.

 

بله، در این دوره همچنین به تمرین واژگان و گرامر نیز پرداخت می‌شود. شما می‌توانید تمریناتی را در این زمینه‌ها انجام دهید و مهارت خود را در استفاده از واژگان و ساختارهای گرامری بهبود بخشید.

 

از طریق دکمه “دیدن فرم پیش ثبت نام و تعیین سطح رایگان” که در دستگاه های موبایل در پایین صفحه و دستگاه های کامپیوتر و لپتاپ در سمت چپ صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

بله، این دوره به صورت آنلاین ارائه می‌شود و شما می‌توانید از هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید، در آن شرکت کنید.

 

بله، پس از پایان دوره و انجام موفقیت‌آمیز آزمون‌ها و تمرینات مربوطه، معمولاً شما می‌توانید گواهی نامه مربوط به اتمام دوره را دریافت کنید.

دوره آنلاین زبان انگلیسی آلرنا، یک دوره تمام عیار برای کسانی است که میخواهند در مدت زمان کوتاهی در کمتر از 1 سال به یک سطح مطلوب برسند. این دوره به صورت استاندارد برگزار میشود 

آمورش آنلاین زبان انگلیسی از صفر:

اگر تا به الان به کلاس زبان نرفتید نگران نباشید. شما همچنان میتوانید در کلاس آنلاین زبان انگلیسی ما شرکت کنید و آموزش های خود را از سطح مبتدی شروع کنید و در کمتر از 1 سال به سطح مطلوب برسید. 

چرا آمورش آنلاین زبان انگلیسی با آلرنا؟

آموزشگاه زبان آلرنا یک موسسه تخصصی آموزش زبان است که هسته مدیریت آن را مدیرانی با مدارج عالی تحصیلی از برترین دانشگاه های ایران و دنیا تشکیل داده اند. تمام مدرسینی که در موسسه آلرنا در حال آموزش زبان انگلیسی به فارسی زبانان دنیا هستند دارای مدارک بین المللی تدریس هستند که باعث میشود تا ارائه آموزش زبان انگلیسی به شما عزیزان حرفه ای تر از همیشه صورت گیرد.

کتبی که در آموزش آنلاین زبان انگلیسی ما تدریس میشوند:

ما در آموزش زبان انگلیسی با نهایت وسواس کتب و متریال مورد نظر را انتخاب کرده ایم. در آموزشگاه زبان آلرنا، شما میتوانید بر اساس جلسه مشاوره و تعیین سطحی که دارید، مشخص کنید که چه هدفی را در نظر دارید. بر اساس هدف شما، ما آموزش های مد نظر را ارائه میدهیم که این باعث میشود تا کتاب های شما تعیین گردد. 

محل برگزاری کلاس کجاست؟

این دوره کاملا آنلاین است و شما نیازی ندارید برای کلاس خود مدام در حال رفت و آمد باشید.

این دوره در چه ماژول هایی برگزار میشود؟

این دوره فقط در ماژول عمومی برگزار میشود. در هر کلاس 5 نفر نفر حضور دارند که دوره را عملا تبدیل به یک دوره نیمه خصوصی حرفه ای میکند. 

بهترین اساتید زبان در آلرنا:

ما در آلرنا با به کار گیری بهترین اساتید زبان تلاش در ارائه بهترین خدمات آموزشی به شما عزیزان داریم. ما از این موضوع مطلع هستیم که اساتید زبان یک مجموعه آموزش آنلاین زبان انگلیسی بدنه اصلی آن را تشکیل میدهند، از این رو تمامی این عزیزان را با وسواس و دقت تمام از بین چندین هزار رزومه انتخاب کرده ایم. 

کلاس زبان انگلیسی آنلاین از مبتدی تا پیشرفته:

فرقی نمیکند شما در کجای مسیر هستید، حتی اگر مبتدی هم باشید ما در آموزش آنلاین زبان انگلیسی خود به شما کمک میکنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه بسیار خوبی را بگیرید. کلاس زبان انگلیسی آنلاین ما از مبتدی تا پیشرفته را شامل میشود و به شما کمک میکند تا در مسیر خود در کنار بهترین اساتید زبان ما این مسیر را لذت بخش تر از همیشه سپری کنید.

آموزش مجازی زبان انگلیسی با آلرنا، یک فرصت اسثنائی پیشرفت:

آموزش مجازی زبان انگلیسی آلرنا، همچنین برای شما یک تجربه بی نقص برای یادگیری زبان انگلیسی ایجاد میکند. در دوره های مجازی زبان انگلیسی ما، شما میتوانید از سطح مبتدی تا پیشرفته را به راحتی طی کنید. 

در موسسه آموزش آنلاین آلرنا چه زبان های دیگری تدریس می شود؟

موسسه آموزش آنلاین آلرنا با بکارگیری با سابقه ترین مدرسین در حوزه های آموزش آنلاین زبان فعالیت می کند برخی از دوره های آموزش زبان موسسه آلرنا شامل موارد زیر می باشد

آموزش زبان ترکی

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان فرانسوی

ما در آلرنا بهترین دوره های آموزشی آنلاین را برای شما تدارک دیده ایم تا با هزینه مناسب بتوانید سطح زبان خود را ارتقا داده و به راحتی به زبان دلخواه خود مسلط شوید.

جدول شهریه دوره های نیمه خصوصی و خصوصی:

ماژول
تعداد جلسات
شهریه دوره گروهی (5 نفر)
شهریه دوره خصوصی (یک نفر)
عادی / حداکثر 5 نفر در کلاس
8 جلسه = دو روز در هفته
1.200.000 تومان
2.000.000 تومان
تعیین سطح رایگان
عادی / حداکثر 5 نفر در کلاس
12 جلسه = سه روزدر هفته
1.800.000 تومان
3.000.000 تومان
فشرده / حداکثر 5 نفر در کلاس
16 جلسه = 4 جلسه در هفته
2.400.000 تومان
4.000.000 تومان
  • تعداد ترم

    12 ترم

  • تعداد جلسات

    12 جلسه

  • نوع کلاس

    آنلاین

تعیین سطح و مشاوره رایگان

فرم تعیین سطح و مشاوره رایگان

برای اینکه تعیین سطح شوید، فرم زیر را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید
مشاورین ما تا 24 ساعت آینده با شما تماس میگیرند